Dr Llorenç 1Dr Llorenç 1

L'esdeveniment s'ha celebrat a Múrcia i ha estat organitzat per la Unió Murciana d'Hospitals i Clíniques (UMHC). Durant un dia complet, experts en el camp de la salut han dut a terme debats i presentacions sobre l'Experiència del Pacient en diferents institucions sanitàries d'Espanya, tant públiques com privades.

Aquesta jornada ha estat un punt de trobada clau per a professionals del sector. Llorenç Cloquell, Director d'Experiència del Pacient en Centro Médico Teknon, ha compartit la seva visió i coneixements en la taula "El pacient als hospitals privats", moderada pel Dr. Jesús Mesa del Castillo Bermejo. "El canvi més important en benefici de l'experiència del pacient ha de produir-se en la cultura de qualsevol organització sanitària. Tots els implicats hem de comprometre'ns amb l'experiència de manera genuïna, des de la humilitat, fugint de paternalismes i també integrant les noves eines de transformació digital per a oferir serveis assistencials que aportin major valor." ha destacat el Director d'Experiència del Pacient de Centro Médico Teknon.


Jornada Experiència del Pacient UMHC (Unió Murciana d'Hospitals i Clíniques)

La Jornada Experiència del Pacient UMHC ha abordat temes essencials relacionats amb l'Experiència del Pacient com un element essencial en una atenció sanitària de qualitat.

L'esdeveniment va començar amb una taula sobre l'experiència del pacient en les Institucions, seguida d'una segona taula sobre innovació en assegurances de salut privades, i l'experiència del pacient. El tercer debat va aprofundir en aquesta temàtica des de la perspectiva d'hospitals privats. La jornada va concloure amb una visió de futur de l'atenció sanitària a Espanya, el paper de la intel·ligència artificial i un espai per a l'intercanvi d'idees i networking.


Centro Médico Teknon compromès en la millora contínua de l'Experiència del Pacient

L'experiència dels pacients és un pilar fonamental en l'estratègia de millora contínua i innovació de Centro MèMédicodic Teknon, sempre amb un únic objectiu: oferir una excel·lent qualitat assistencial. Així ho demostra el reconeixement a la nostra Institució, que la Joint Commission Internacional ens ha atorgat de manera ininterrompuda des de 2002.


Més enllà de la millora de la informació, les visites mèdiques i els espais d'atenció, apostem per una cultura organitzacional basada en l'Experiència del Pacient durant el seu procés assistencial. Per al nostre equip, la perspectiva del pacient i la seva experiència personal són uns importants indicadors.

Al Centro Médico Teknon volem millorar l'experiència del pacient, comptem amb un lideratge decidit, un equip compromès i una comunicació activa amb professionals i pacients. Per a això, dotem de les eines necessàries al nostre equip de professionals per a una comunicació basada en valors, una escolta activa dels pacients i les seves famílies, així com sistemes de mesuratge i retroalimentació, que ens ajuden a determinar el valor de les nostres accions i incentivar la millora contínua en l'atenció de les persones.

Al Centro Médico Teknon avancem cap a una atenció sanitària humana i personalitzada, en la qual l'Experiència del Pacient és el focus de totes les nostres accions.