Centro Médico Teknon: líder de la sanitat privada a Catalunya, segons el Monitor de Reputació Sanitària 2024

El Centro Médico Teknon, del Grup Quirónsalud, ha estat reconegut com l’hospital privat amb millor reputació a Catalunya, segons el prestigiós Monitor de Reputació Sanitària 2024 (MERCO). Aquest reconeixement evidencia el lideratge d’aquest centre sanitari en la sanitat privada de la regió i el seu compromís amb l’excel·lència assistencial.
Excel·lència en especialitats mèdiques
A més de liderar el rànquing d’hospitals privats a Catalunya, el Centro Médico Teknon es posiciona com un dels millors d’Espanya en diverses especialitats mèdiques, aconseguint situar-se en el top 15 nacional en:
- Traumatologia i Cirurgia Ortopèdica
- Cirurgia Oral i Maxil·lofacial
- Dermatologia Mèdico-Quirúrgica i Venereologia
A Catalunya, Teknon destaca com el millor hospital privat en Cirurgia Oral i Maxil·lofacial, i es consolida com un referent en aquesta especialitat.
Reconeixement nacional per a Quirónsalud
Teknon forma part del Grup Quirónsalud, que aquest any ha posicionat 33 hospitals al rànquing dels millors centres sanitaris d’Espanya, reafirmant així el seu lideratge en el sector sanitari. Deu d’aquests hospitals es troben entre els vint primers centres privats, posant de manifest la solidesa i qualitat assistencial del grup.
Innovació i atenció personalitzada
El lideratge del Centro Médico Teknon reflecteix la seva aposta per la innovació tecnològica i l’atenció centrada en el pacient. Equips multidisciplinaris altament qualificats, tecnologia d’última generació i una filosofia de cura integral el converteixen en un referent nacional i internacional.
Aquest reconeixement al Monitor de Reputació Sanitària 2024 consolida el Centro Médico Teknon com un pilar de la sanitat privada, a Catalunya i a la resta d’Espanya, reafirmant el seu compromís amb la qualitat i el benestar dels seus pacients.