Pacient mútua
Basat en l'alta qualitat i el servei personalitzat, Centre Mèdic Teknon us ofereix un acompanyament continuat durant tota la vostra estada, que complementa les cures medicoassistencials de l'hospital.
El Centre compta amb totes les especialitats mèdiques necessàries per oferir una atenció integral al pacient. Per això comptem amb un prestigiós equip de professionals i la tecnologia més avançada.
El Centre Mèdic Teknon es regeix en la cultura del detall i treballa amb la màxima excel·lència per oferir-vos el millor confort i satisfacció durant la vostra estada.
Guia per al pacient quirúrgic amb mútua
En arribar a la clínica, el pacient realitza el seu ingrés a Admissions i un botons/assistent us acompanyarà a l'habitació assignada.
Un cop a l'habitació, se us informarà de les característiques de l'habitació, el funcionament del timbre per avisar infermeria i el personal d'infermeria procedirà a fer-ne una valoració abans de la intervenció.
Proves que cal aportar:
- Consentiment informat
- Preoperatori complet:
- Analítica
- Rx
- ECG
- Proves complementàries
- PCR
- Llistat de medicació que pren habitualment
- El/la pacient haurà de retirar-se les pròtesis dentals, ungles esmaltades, arracades, etc.
Informació clínica
Durant el vostre ingrés, el metge que us atén, us informarà sobre les proves que us faran, i sobre l'evolució del vostre estat de salut.
Acompanyament
En cas d'ingrés quirúrgic, un cop finalitzada la cirurgia, el pacient passarà a la unitat de reanimació post quirúrgica, on romandrà en observació fins que se'n decideixi el trasllat a planta o a una altra unitat d'hospitalització.
Els pacients menors han d'estar sempre acompanyats d'algun familiar o acompanyant de referència i recomanem que també els pacients d'edat avançada.
Visites
No hi ha un horari determinat per visitar els pacients hospitalitzats, però recomanem que les visites no siguin més tard de les 20h. per garantir i respectar el descans.
Alta
Vostè serà informat de la seva alta tan aviat com lequip mèdic estimi que sigui factible. Sempre que sigui possible, se us avisarà amb 24 hores d'anticipació perquè vostè i la seva família puguin fer els tràmits necessaris.
El metge us donarà l'informe d'alta, on constaran les indicacions de cura i medicació que heu de prendre.
El personal de planta us facilitarà la documentació derivada del vostre ingrés i us indicarà com tramitar la vostra alta administrativa.
Serveis
Atenció al Client
Està ubicat davant de la cafeteria Marquesa i està a disposició de tots els pacients i acompanyants del centre amb la finalitat de fer la seva estada el més confortable possible i per resoldre els dubtes que tingui o necessitats relacionades amb el seu ingrés.
Cafeteria
El Centre Mèdic Teknon disposa per als acompanyants, familiars i visites un servei de cafeteria i restaurant. El seu ampli horari permet accedir en qualsevol moment del dia, sol·licitar menjars per emportar.
També hi ha màquines expenedores de menjar i beguda a totes les plantes d'hospitalització.
Bugaderia
Disposem d´un servei de bugaderia a disposició dels pacients ingressats. Per sol·licitar aquest servei podeu posar-vos en contacte amb el personal de neteja, que us facilitarà l'horari i les tarifes aplicables.
Perruqueria / estètica
Els pacients i acompanyants poden sol·licitar servei de perruqueria i estètica, comunicant-ho al personal d'infermeria de planta.
WIFI
Disposem de WIFI gratuït, podeu sol·licitar a la recepció principal o al personal de planta la clau d'accés.
Menjars
Un equip d'especialistes en dietètica i nutrició de l'hospital us garantirà una alimentació equilibrada i adequada a la vostra situació personal.
Si teniu alguna dieta especial, comuniqueu-ho al personal d'infermeria de planta i intentarem adaptar-la.
Si la vostra companyia asseguradora té cobertura per a les dietes de l'acompanyant, haureu de recollir els tiquets al departament d'admissions i lliurar-los a la cafeteria.