Qualitat
Tracte i atenció totalment personalitzada, amb un servei de màxima qualitat en atenció mèdica i confortabilitat
Portem a terme un seguiment personalitzat de cada pacient ingressat (passatgers i / o tripulants), amb visites diàries per part del nostre supervisor mèdic de medicina de creuers, qui saluda d'hora els pacients del creuer a la seva habitació de l'hospital, en companyia d'una de les coordinadores, aclarint dubtes i inquietuds, mentre que el metge tractant visita el pacient més tard. El nostre supervisor discuteix els casos amb els metges de planta, per poder enviar informes preliminars codificats als metges dels vaixells, i a les companyies d'assegurances, evitant que els metges tractants perdin temps amb llargs informes diaris.
L'informe mèdic detallat de l'alta hospitalaria és enviat a les parts interessades, amb el consentiment previ signat pel pacient i / o familiars.
En casos especials, contactem al consolat del país d'origen del passatger.
La diversitat cultural dels passatgers de creuers és un altre dels nostres reptes, i per la nostra experiència amb pacients de tot el món, oferim un tracte i una atenció totalment personalitzada, tant per als pacients com per als seus familiars. El fet d'haver de suspendre les seves vacances a bord d'un creuer, a causa d'una incidència mèdica, representa un drama per als passatgers, i aquest factor és de màxima consideració per a nosaltres.
El control de qualitat del servei no només depèn de l'infraestructura existent en el nostre centre hospitalari. El nostre supervisor mèdic vigila aquest aspecte, i de manera molt professional discuteix amb el metge / metges tractants, detalls importants de cada pacient.
Els passatgers de creuers que decideixen realitzar un viatge de plaer a bord d'un vaixell de creuer per Europa, en particular els americans, són pacients que vénen d'un hotel flotant de 5 estrelles, i quan sol·liciten ser portats a un hospital privat esperen trobar un servei de màxima qualitat en atenció mèdica i confortabilitat.
El nostre esquema operatiu té en compte tots i cadascun dels factors que intervenen des del primer dia d'ingrés fins al dia de l'alta hospitalària, fins i tot els temes més molestos, com els que es refereixen a aspectes administratius, sent sempre l'atenció mèdica i el benestar del pacient la nostra prioritat.
Servei més enllà de les urgències
Com a part del suport logístic prestat als departaments mèdics de les navieres, en particular a Royal Caribbean International, i el seu programa de benestar per a tripulants, durant els últims dos anys hem desenvolupat el programa de fisioteràpia a bord, amb un èxit total.
Estem desenvolupant més programes seguint el ritme de les necessitats de les companyies de creuers.