
Ingrid Mª Martínez Sinovas
Especialitat:
Odontologia
Especialitats:
- Odontologia
Hospitals on treballa:
- Centro Médico Teknon
Informació general
Experiència
- Clínica Dental Vallejo Ferrer des de juliol de 2007 fins al setembre de 2010. Amb experiència en pròtesi fixa sobre implants, pròtesi removible i odontologia conservadora.
- Clínica Dental De Udaeta des d'octubre de 2008 fins a octubre de 2010. Com a especialista en odontologia conservadora.
- Clínica Dental Silvia Suñol des de setembre de 2010 fins a 2012, com a odontòloga general i odontopediatra.
- Clínica Dental Stomatek (Despatx 54 Clínica Teknon) des de setembre de 2010 fins a l'actualitat, realitzant treballs de periodòncia, doctora titular d'odontopediatria. Des de setembre de 2010 fins a 2015, doctora resident en ortodòncia amb el Dr. Rafael Yánez González. Des de 2015 fins a l'actualitat, doctora titular d'ortodòncia.
- Millenium Dental Sanitas Provença com a odontopediatra des de juliol de 2011 fins a gener de 2013.
- Millenium Dental Poble Nou des d'octubre de 2011 fins a agost de 2012 com a odontopediatra.
- Clínica Dental Cantó Gimeno des de novembre de 2011 fins a febrer de 2015 com a odontopediatra.
- Clínica Dental Oriol Cantó des d'abril de 2012 fins a febrer de 2015 com a odontopediatra.
Titulació
- Llicenciada en Odontologia per la Universitat Internacional de Catalunya. Promoció 2003-08. Nº COEC: 5409.
- Postgrau en Estètica Dental per la Societat Catalana d’Odontoestomatologia el 2009-2010.
- Residència clínica en Odontopediatria per la Universitat Internacional de Catalunya el 2010-2011.
- Residència clínica en Ortodòncia en clínica privada del Doctor Yáñez González (Despatx 54 del Centre Mèdic Teknon, Stomatek) (2010-2015).
- Màster en Ortodòncia Dr. Durán Von Arx (2016-2019). Certificació en Ortodòncia Lingual WIN System (2016).
- Màster en Ortodòncia Invisible, Eva Mayo 2015. (Certificació Invisalign 2015).
Formació Complementària:
Cursos realitzats a la Societat Catalana d’Odontoestomatologia (L’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears):
- Facetes de porcellana: Tècnica pas a pas. Abril 2008
- Com hem d’actuar davant la hipersensibilitat dentinària. Maig 2008
- Traumatismes en dentició permanent jove. Patologia periodontal en pacients joves. Juny 2008
Publicació a la revista Dentum: "Traumatismes dentals en dentició infantil, conseqüències en dentició permanent."